• Dit evenement is voorbij.

Informatieavond Eerste H. Communie

7 september 2023, 20:00 - 21:30

Zit uw kind in groep 4 van de basisschool en denkt u erover haar/hem het komende schooljaar mee te laten doen aan de voorbereiding op de Eerste Heilige Communie? Of weet u het misschien nog niet zeker? Dan bent u hierbij van harte uitgenodigd.

In het komend seizoen (oktober 2023 – juni 2024) is er weer één project voor alle kinderen uit onze parochie. Op de informatieavond willen we toelichten wat u van ons, de werkgroep, mag verwachten en wat wij van u vragen. U krijgt uitleg over de gang van zaken tijdens het voorbereidingstraject, het project en alles wat verder van belang is voor een goede voorbereiding. Informatieboekjes en inschrijfformulieren worden deze avond verstrekt. Uiteraard is er ook ruimte en tijd om uw vragen te beantwoorden.

De informatieavond wordt gehouden op: donderdag 7 september 2023 om 20.00 uur in Ontmoetingscentrum De Hoeksteen, Prinses Irenestraat 58, 6661 EA Elst.

Belangrijk om nu al te weten:

– De viering van de Eerste Heilige Communie is op zondag 21 april 2024 in de St. Werenfriduskerk in Elst.
– De inschrijving voor deelname aan de voorbereiding sluit op 7 oktober 2023.

U kunt het inschrijfformulier ook downloaden van de website www.rkparochiemariamagdalena.nl of afhalen op het centraal parochiesecretariaat. Het secretariaat is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 9.00-12.00 uur op nummer 0481 – 451 371 (keuze 1) of per e-mail: secretariaat@rkparochiemariamagdalena.nl.

Via de website en het parochieblad Ankerplaats wordt u op de hoogte gehouden. Maar geeft u deze informatie ook door als u elkaar ontmoet op het schoolplein, bij de sportclub of elders.

Werkgroep Eerste Heilige Communie

Datum: